lördag, augusti 12, 2006

Lördag -t.ex terrier

Jag har slagits igen. Alltså, inte för att jag egentligen är en slagskämpe. Mega som jag bråkade med förra gången är polare med mig igen. Men så var det de här terrierna på ridskolan. Vi är kompisar för det mesta, men när han försökte jaga bort mig från min godistant fick det faktiskt vara nog. Jag blev arg!
Men matte var nog argast. Alla andra människor sprang som yra höns, men hon kom i full fart och la sig i. Det gjorde inget, jag hade ändå vunnit. Terriern blev ynklig och fick åka till doktorn. Som tur var var det ingen stor fara!

Annars är det lugnt. För lugnt. Vi är inne i den tomma lägenheten hela tiden. Det är tråkigt men ok. Funkar att ligga där med.

Lyckats få med matte på skogspromenad med och det är lika skoj varje dag!


1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heja dig! På de rackarna! Man ska inte försöka hindra riktiga hundar som oss från att komma åt godiset!!!!

10:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home