tisdag, juli 18, 2006

Tisdag -hos min bästa kompis!

Idag har jag varit och hälsat på Anna!!! Gissa om jag blev glad att se henne! Då gjorde det inget att vi åkt så länge i bilen... I höstas när matte och jag jobbade i Lidköping då lekte jag jättemycket med henne på jobbet och varje tisdag fick jag följa med hem och vara där hela kvällen för matte hade ridlektioner till jättesent.
Hon är min allra bästa kompis fast hon är människa!
Och så har hon en jättemysig säng som jag alltid får vara i :)

På kvällen gick matte och jag promenad nere vid sjön. Det var flera andra hundar ute, fast jag fick inte hälsa på någon. Men rätt mysigt var det; varmt och inga läskiga vågor alls...

2 Comments:

Blogger JULIEK said...

Så vakra bilder på hund och vatten.

1:26 fm  
Anonymous Anonym said...

En sån kompis har jag också! Det bästa med att ha människokompisar är att de kan hjälpa en att länsa godisförrådet.....

12:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home