måndag, juli 17, 2006

Måndag -tillbaka!

I´m back!!!
Matte körde iväg mig till en familj och lämnade mig och en väska där i onsdags. Men det var lugnt, lite semster sådär.
Jag har sovit, ätit, badat, prommenerat, bitit sönder ett koppel, fått lika mycket godis på fyra dagar som jag får av matte på ett halvår, försökt väcka dem när jag tyckt att det var dax att gå upp och slemmat på tjejens byxor... Tror att de tyckte om mig :P
Igår morse kom matte och hämtade mig. Jag som aldrig trodde att jag skulle få se henne igen!
Hon hade shoppat ett nytt finhalsband med koppel till och en jättekul boll som det kommer mat ur när man rullar på den.
Och gissa om det var jobbigt att vara borta så länge. Sedan jag kom tillbaka hit har jag sovit nästan hela tiden!

2 Comments:

Blogger JULIEK said...

Søt hund och blogg. Så bra det gikk fint på semester.

8:28 em  
Blogger Bernhard said...

Tack tack :) Välkommen till min blogg!

10:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home