torsdag, augusti 03, 2006

Långa dagar

Det här är den underbaraste kvällen på länge. Jag får sova i min säng!
Matte har annars blivit helt knäpp. Vi går upp jättetidigt på morgonen och promenerar ner till ridskolan. Dit har det flyttat massor med barn! Jätteskoj i och för sig, men måste vi vara där till jättesent på kvällen?!
Här är en av mina kompisar. Hon är större och bestämmer lite över de andra barnen.

I söndags var jag tävlingshund. Det var varmt och tråkigt. Fast jag hittade en polare som var rätt cool. Hans mamma och pappa var visst riktiga kändisar, men de var inte intressanta alls!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har också kompisar som är barn. De är riktigt roliga. De ska "träna" mig i sitt, ligg och sånt jag redan kan. Men så mycket godis man får!!!! Så jag älskar att leka med alla grannbarn!

1:48 em  
Anonymous Anonym said...

Då skulle du gilla att vara här. Det är ridläger med nästan 30 barn!

7:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home