fredag, juli 21, 2006

Äntligen hemma!!!

Idag åkte vi hem! Äntligen fri igen! Jag glömde aldeles bort hur varmt det var och gjorde riktiga glädjesprång :)

Innan vi åkte gick jag till min gräsgömma. Här under blommor och buskar finns det allra smaskigaste gräset för en betande hund som jag!

På vägen hem var vi och hälsade på Pica. Hon är både skittråkig och lite mystiskt spännande på samma gång. Jag får aldrig hälsa på henne, för hon bara smiter undan eller lägger sig i soffan och där får jag inte va´...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Pust! Sicken retsticka till kompis du har! Men vad 17 det får man väl bjuda på som de gentlemän som vi faktiskt är ;)
Isak - isak.blogg.se

12:17 em  
Blogger Bernhard said...

Ja, jag gav i allafall nästan upp henne. Ska man ha tjej ska det ju vara någon som man kan brottas lite med! Fast hon hade en cool pipleksak *avslöjar*

6:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home