lördag, augusti 19, 2006

Lördag -besök

Vilken vecka! Vi har jobbat hårt nere på ridskolan och matte har knappt haft tid för mig alls.
Sedan har vi haft besök två dagar av Anna. Ni vet, min bästis. Vi har åkt en massa bil, gått i stan, i en affär, varit på café, en kykogård en ruin och... *pust*

I morse ville Anna aldrig gå upp fast jag försökte väcka henna massor med gånger. Jag fick gå ut och hittade min kompis Hulda på stallplan. Hon får godkänt i brottning!

Sedan gick jag rakt in med leriga tassar och gjorde två fina avtryck på Annas lakan. Det hjälpte inte.
Gissa om jag var lycklig när hon till slut gick upp! Vi har liksom rätt kul i hop...


Sedan på kvällen åkte hon helt plötsligt iväg utan mig och matte i bilen. Jag sprang efter så fort jag bara kunde för att påminna henne om att vi hade glömt oss, men när vi kom till den stora vägen med mycket bilar orkade jag inte längre. Sedan kom matte springandes och ropandes och var alldeles knepig. Hon tyckte nog också att det var konstigt att Anna glömde oss.