tisdag, juli 04, 2006

Tisdag och bad

Ibland undrar jag hur människor tänker. Min matte trodde att jag skulle tycka om att bada. Hon hade förstås FEL!
Först tvingar hon i mig så att jag blir alldeles blöt, och inte försvinner det fast jag skakar mig...
Väl i är det bäst att jag håller ordning på henne så att hon inte försvinner i det stora blå...
Och sedan är hon rätt bra att klättra upp på när marken plötsligt försvinner under tassarna (fast hon är lite pipig och gnäller om vassa klor och rivsår, något pris får hon väl betala om hon ska ha badsällskap?!!)
Stranden är i allafall trevligast. Där kan man bara slappa, bli sandig och spana på folk som badar på stora stranden lite längre bort :)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bernhard! Vet du va! Jag har fått en ny blogg, matte fixade en till sig själv och så fick jag en ny. Kolla, kolla
http://pagnannel.blogspot.com/

2:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home