fredag, augusti 25, 2006

Fredag -slödag

Äntligen har matte fattat! Det har regnat och mullrat nästan hela dagen och vi har inte varit på jobbet. När jag insåg att vi inte skulle dit gick jag och la mig i min bädd igen. Jag kunde sova jätte länge och det var sååå skönt!


Men vi har hunnit med att promenera med. Både en längre promenad i regnet inne i Sigtuna och ett ganska långt träningspass på ängen här hemma. Matte har börjat med en jättebra sak! Varje gång den klickar får man godis...
Här håller jag span på trappen och i den där dörren ska vi flytta in sedan... när det är färdig fixat...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillar inte heller åska. Åska gör regn. Regn gör mig blöt. Det gillar jag inte!
Var nere och badade med min kompis idag. Vi hade jättekul!!! Vad tror du hände? Det började regna! Fick ju springa och gömma mig under träden så jag inte blev regnblöt ju!

10:43 em  
Blogger Bernhard said...

Men jag gillar åska. Det är mysigt när man är inne och ute har jag så skoj att jag knappt märker den :)

10:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home