onsdag, augusti 23, 2006

Vill!

Jag vill inte gå upp så där på morgonen när det regnar. Sängen är sååå skön!
Jag vill inte jobba så där mycket på ridskolan, då får jag ju inte springa lös lika mycket...
Jag vill jaga katterna!!!
Jag vill springa fort fort fort i leran och vattenpölarna och ändå få lägga mig i soffan när jag kommer in! Jag vill föresten få vara i soffan överhuvud taget...
Och så vill jag förstås att alla människor ska ge mig massor av godis!
Ska det vara så svårt att uppfylla en spaniels önskemål?!

(idag får ni klara er utan bild, det har varit för mycket regn och för lite spänning)

2 Comments:

Blogger JULIEK said...

ha ha så søt du er. Hoppas du får några ønsker oppfyllt.

11:01 em  
Blogger Bernhard said...

Tack, det hoppas jag med :)

3:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home