måndag, oktober 02, 2006

Tuff helg!

I helgen var det ett förskräckligt resande. Först for vi till mattemor och mattefar. Jag fick en STOR fäll att sova på!
Dagen efter åkte vi och hälsade på min kompis Nellie. Det blev inte så mycket bus, fast de har en spännande trädgård. Nellies matte kom med en paj som luktade mums!
Sedan var vi i Karlstad på kräftskiva. (Hatten satt inte på så länge...)

Elin, som vi var hos skulle fylla år. Jag hade sjalen på mig, dagen till ära.
(Och ja, jag var trött. Det är jobbigt att vara hund ibland!!!)
Jättetidigt i lördags morse gick vi upp och åkte igen. Den här gången till Uppsala där det var klickerkurs. Toppen säger jag. Massor med godis! Och en tik som luktade jättegott!!!
Igår var det jobb som vanligt och nu är det måndag igen...

(Tack Elin som tog bilderna när mattes kamera inte ville ställa upp!)