torsdag, september 28, 2006

Torsdag -höftledsröntgen

Vilken konstig dag! I morse gick vi upp tidigt. Jag fick ingen frukost! Vi gick på en kort promenad och sedan bar det av i bilen. Vi kom till ett jättestort sjukhus för djur! Gissa om där fanns mycket att titta på...
Efter en stund kom det två människor och hälsade på matte. Sedan stack den ena mig. AJ!
Eh... sedan börjar det konstiga för jag minns inte så mycket mer. Allt bus försvann ur kroppen och jag somnade. När jag vaknade senare kändes det så konstigt. Allt bara vinglar och jag klarar knappt att hålla ögonen öppna. Matte säger att det kommer att kännas bättre i morgon.
I morgon?!?!
Det bra med det hela är att jag får sova i soffan, och det får jag aldrig annars :)

3 Comments:

Blogger JULIEK said...

...men så søt du var, der du ligger i sofaen : )

7:50 em  
Anonymous Anonym said...

:)Tack, fast jag minns det inte riktigt själv...

8:27 em  
Anonymous Anonym said...

Men älskling - vad har hänt????? Nu blir jag ju alldeles orolig!

9:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home