lördag, september 09, 2006

Lördag -en tripp och agility

Nu har vi varit på resa igen. Den här gången hem till Pica. Jag har berättat om henne förut, vi är inte direkt kompisar. Inte osams heller för den delen... Fast det var lite orättvist att hon fick sova i min mattes säng HELA natten!

Idag har vi åkt en massa bil och tittat på olika ridskolor. Det här med hästar är inte vidare spännande alltså...
Sedan när vi kom hem var det en extra vägg inne hos oss så vi kom inte längre än till toaletten. Det var bra för då vände matte och så åkte vi till brukshundklubben i stället. Där finns massor med skojiga och konstiga hinder.
Tunnlarna är allra roligast för de är så lätta och efter varje tunnel står det en skål med godis i!
När vi hade tränat klart och jag hade druckit nästan en hel skål med vatten gick vi en sväng i skogen. Det var kul, fast matte är lite jobbig när hon ska hålla på att ta kort hela tiden!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så taskigt att den där lill afisen fick sova i din mattes säng! Det hade jag aldrig gått med på! Min matte är min, och hon sover minsann inte med någon annan än mig! Ja, och katterna då då....

2:39 fm  
Blogger Bernhard said...

Jättetaskigt! Fast det var rätt varmt i lägenheten så jag hade nog bara klarat ett par minuter i sängen. Men i allafall!

6:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Det där med agility verkar ju superhäftigt! Men du vad gör du på ridskolorna? Hur kan du tycka att det är trist? Har du inte kollat in de där jätte högarna som hästarna lämnar efter sig? Pss... man kan rulla sig i dom :)
Krafs från Isak
isak.blogg.se

11:08 em  
Blogger Bernhard said...

Nja, jag är inte så mycket för att rulla mig... men är man hungrig kan man smaka en bit från högen...
Matte tyckte att det var intressant att titta på andra ridskolor, men hallå??!!! Har hon missat att vi jobbar på ridskola heeela dagarna i allafall?!

10:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Gå in på min blogg och skriv på namninsamlingen mot tidelag (=djursex). Skicka det brevet vidare till alla du känner!
http://andrewsson.blogg.se
/Katta, Doriz matte

7:28 em  
Anonymous Anonym said...

tjejer, typiskt tjejer.. och så är de svåra att förstå sig på.. men de kan ju "tro" att de får bestämma för de är rätt så charmiga.. rufs från isak

11:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home