söndag, september 03, 2006

Söndag -arbetsdag

Idag har det varit jobb och jobb. Mest för matte. Hon glömde mig i stallet redan första lektionen och jag fick hitta andra som tog hand om mig. Det gick fint, jag har hjälpt till att mocka och sopa, varit ett tag i kafeterian och sedan sov jag med min lilla jobbarkompis på kontoret...
Tillslut kom matte och då skulle vi ha hästskötarkurs. Jag gick i förväg med barnen och placerade mig i centrum :)


Nu är jag ungefär världens tröttaste! Det är jobbigt att jobba...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fasen vad du är modig med massa gos från främlingar. Men nu har jag fått i läxa tills nästa gång jag skall till fröken att vara liiiite som du :) Hum, hum... ja, ja - det är ju godis inblandat så jag tror det blir bra faktiskt.. Rufs från Isak

9:36 em  
Anonymous Anonym said...

Nu får du allt kolla in min UPPDATERADE blogg.

5:02 em  
Anonymous Anonym said...

Isak; Modig, nä, det är urtrevligt. Fast det där med godis lät bra, synd att min matte har gett alla barn godisförbud :S

Pica; Kommer genast och spanar!

10:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home