lördag, september 02, 2006

Lördag -Lidköping

Vi har varit i Lidköping och hälsat på Anna den här helgen! Hon har en jättestor säng, men jag fick bara sova i den en natt. Det berodde på att hon inte kunde sova när jag trampade runt, men jag ville ju bara känna om den var lika skön överallt.
Det mesta var rätt kul, fast att titta på när Anna red var tråkigt...
Tur att hon ville busa med mig i ridhuset med!
Så jobbade vi på tävling. Matte skulle flagga (sänka en röd flagga när ryttarna gick i mål, för den manuella tidtagningen. Mattes anm.) Jag fick förstås vara med. I början hade jag stenkoll, men efter ett tag blev det svårt att hålla ögonen öppna.
På lördagsmorgonen spelade Anna piano. Det var riktigt trevligt!
Nu är vi hemma igen. Jag har hunnit jaga Leif massor på gräsmattan, men han har blivit riktigt snabb den rackarn. Nästa gång tar jag honom!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Berhard
Vilket bra liv du har!! Önskar att alla hundar fick ha det så bra.
Gillar att läsa din blogg

Susie

http://blogg.aftonbladet.se/4587

11:21 em  
Anonymous Anonym said...

Du verkar ha haft en kul helg! Själv har det inte varit så livat. Mest har jag INTE jagat kattungen. Matte blir så sur då. Är det inte det kattungar är till för????

12:30 fm  
Blogger Bernhard said...

Susie: Hej och välkommen till min blogg! Ja, livet är rätt ok. iallafall för det mesta... :)

Doriz: Jodå, kattungar är till för att jaga. Det gäller bara att syssla med sådant när matte inte ser!

8:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home