fredag, september 22, 2006

Fredag -läger

Nu är jag väääärldens tröttaste! Den här veckan har jag lekt med flera olika kompisar och gått på agilitykurs. Igår kom jag på hur man öppnar ytterdörren. Då sprang jag runt och letade efter matte överallt. Tillslut kom hon i bil och då var jag så trött att tungan hängde nästan ner till marken!
Idag har vi kört genom biltvätten igen. Jag överlevde! Och nu är det övernattningsläger. En massa barn som ska sova på ridskolan och massor med mjuka madrasser att mysa på!
(fast först var det lekar i ridhuset och jag var ju med förstås)

2 Comments:

Blogger JULIEK said...

Å du har det nog riktig så herlig med all gossande som overnattingsbarnen vil gi deg. Kos deg så masse : )

11:09 em  
Anonymous Anonym said...

Japp, det är alldeles uuunderbart!

11:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home