fredag, februari 16, 2007

Bloggens vara eller inte vara..?

Här är det seeegt. Det kan bero på att det inte händer särskillt mycket spännande i livet just nu och kanske är det en av anledningarna att allt färre läser min blogg. Då är det inte heller lika kul att sätta tassavtryck här...

Ikväll har vi jobbat igen. Jag tycker att den där nya bädden de ställt in åt mig är helt fel. Alldeles för liten ju. Skulle passa mycket bättre till min terrierkamrat, men inte kan de väl ha köpt den till honom?!


Det är så härligt med våra promenader. Jag känner mig nästan gladare och gladare för varje dag. Just nu satsar jag stenhårt på att rusa åt ett annat håll, bara för att tvärvända när matten visslar. Det är buskul, matten blir jätteglad och ibland får jag godis!


Fast det droppar och har sig är det fortfarande mycket snö... och ändå får jag inga klumpar i pälsen. Det är toppen!


Nu ska matten seriös försöka komma fram till ifall det är dax att ge upp den här bloggen eller i allafall ta en paus...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klart du inte ska ge upp din blog!!! Det är jättekul att läsa även om man inte är inne varje dag...

5:46 em  
Blogger JULIEK said...

Jag tycker ni skal slå er tilsammans båda. Jag er ju stadig inne på din mattes blogg så da får jag ju se deg ofta der. Kram från meg : )

1:02 em  
Anonymous Anonym said...

Men Bernhard, nu får du allt säga till din matte att blogga lite oftare ju. Saknar dig!!!!
Puss på nosen

10:21 em  
Blogger Katarina said...

Hittade hit via Bloggtoppen. Kommer gärna tillbaka!

7:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home