onsdag, januari 03, 2007

Onsdag -Jobb och tack för julklappar!

Tillbaka på min gård och på jobb igen!
Hemma får jag springa hur mycket och nästan var jag vill och på jobb är det visserligen lite trist de stunder som jag måste sitta i snöre, men väldigt trevligt att ta hand om alla barn som är där.


Några bilder på mig och pipen också. Det här var en julklapp jag verkligen gillade. Tack för den Nathalie och Therese!


Tack förstås för mina andra julklappar också. Det här med paket var riktigt skoj i år!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kikar in för att önska dig en trevlig trettonhelg.
/Kramiz

12:25 em  
Anonymous Anonym said...

Tack och detsamma!!!

10:55 em  
Anonymous Anonym said...

Å så fine bilder det var på din årskavalkade : ) Julie K

3:43 em  
Anonymous Anonym said...

Tack! Så klart att de var fina, jag var ju med på allihop ;)

7:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home