onsdag, december 06, 2006

Onsdag -jobbigt liv och hundvakt

Mitt liv är rätt jobbigt just nu. Vi går upp tidigt, sedan måste jag vakta stallet när matte rider. Därefter måste jag hålla ordning nere på ridskolan hela dagen. Först i stallet och sedan på kontoret. Vi har ett avbrott för lunch mitt på dagen, men då får jag först hålla koll på läget medan matte rider och idag skulle jag dessutom hålla ordning på Dinoz, ni vet han som jag leker med i bland.
Till råga på allt var ajg för smutsig och fick stanna i hallen när matte åt. Någon mat fick jag inte, och så var jag tvungen att sitta och lyssna så att matte inte rymmer genom ett fönster eller något!
Bilden är tagen av min hundvakt när jag var hemma hos dem i helgen. Ser ni vad stor jag ser ut bredvid den där lilla skruttan :P

2 Comments:

Blogger JULIEK said...

Så søte dere var der da : )

10:37 fm  
Blogger Bernhard said...

Vi hade ganska mysigt tillsammans :)

4:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home