fredag, november 03, 2006

Ny kompis

Idag har jag åkt massor med bil. Först var matte chafför och vi åkte i flera timmar. Och på kvällen fick jag vakta bilen jättelänge medan matte var inne i ett stort hus...
Men däremellan fick jag leka med Dinoz. Den nya vovven som har börjat jobba här uppe i stallet. Jag visade honom Fenders och min lekplats.
Jag tror att Dinoz tyckte att den var riktigt rolig!
Vi jagade varandra... Han var före mig nästan hela tiden, fast jag sprang så fort att öronen fladdrade...

Full fart så att snön yrde.Sedan blev det brottning. Han är en sån rolig kompis, den där Dinoz!

4 Comments:

Blogger JULIEK said...

Å så skoj ni har. Er det ikke herligt med snø : )

7:13 em  
Anonymous Anonym said...

Jättehärligt, älskar vintern! Synd att den nästan har försvunnit igen...

9:03 em  
Anonymous Anonym said...

Bor ni i Norrland eller? Vi har inte en gnutta snö. Fast jag är lika glad för det!

6:42 em  
Blogger Bernhard said...

Näpp, norr om Stockholm, fast nu är all snö borta igen... tyvärr!

11:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home